Hvordan booker vi møter?

Hvordan booker vi møter?

Vi er svært nøye med hvordan vi definerer målgrupper, og har en rekke egenutviklede systemer vi benytter.

Strategisk kartlegging

Alt starter med å forstå bedriften din. Vi setter oss inn i produktet, verdiforslaget og hva som faktisk skiller deg fra konkurrentene. Deretter finner vi dine unike selling points – det som får beslutningstakere til å stoppe opp og lytte. Jo bedre vi forstår deg, jo lettere kan vi selge for deg.

Strategisk kartlegging

Alt starter med å forstå bedriften din. Vi setter oss inn i produktet, verdiforslaget og hva som faktisk skiller deg fra konkurrentene. Deretter finner vi dine unike selling points – det som får beslutningstakere til å stoppe opp og lytte. Jo bedre vi forstår deg, jo lettere kan vi selge for deg.

Strategisk kartlegging

Alt starter med å forstå bedriften din. Vi setter oss inn i produktet, verdiforslaget og hva som faktisk skiller deg fra konkurrentene. Deretter finner vi dine unike selling points – det som får beslutningstakere til å stoppe opp og lytte. Jo bedre vi forstår deg, jo lettere kan vi selge for deg.

Riches are in the niches

I stedet for å skyte bredt, snevrer vi inn målgruppen til de kundene som har størst sannsynlighet til å kjøpe, vi baserer oss også på dine spesialområder. Når vi når ut til potensielle kunder, så vil vi at du skal skille deg ut fra alle dine konkurrenter. Målet er å treffe presist nok til at hvert møte faktisk betyr noe.

Riches are in the niches

I stedet for å skyte bredt, snevrer vi inn målgruppen til de kundene som har størst sannsynlighet til å kjøpe, vi baserer oss også på dine spesialområder. Når vi når ut til potensielle kunder, så vil vi at du skal skille deg ut fra alle dine konkurrenter. Målet er å treffe presist nok til at hvert møte faktisk betyr noe.

Riches are in the niches

I stedet for å skyte bredt, snevrer vi inn målgruppen til de kundene som har størst sannsynlighet til å kjøpe, vi baserer oss også på dine spesialområder. Når vi når ut til potensielle kunder, så vil vi at du skal skille deg ut fra alle dine konkurrenter. Målet er å treffe presist nok til at hvert møte faktisk betyr noe.

Presis prospektering

Når strategien er satt, går vi manuelt gjennom databaser, bedriftsregistre og LinkedIn for å finne riktige kontaktpersoner – reelle beslutningstakere, ikke tilfeldige mellomledd. Alle leads blir kvalifisert før de legges inn i CRM-systemet vårt, slik at vi kun bruker tid på prospekter med faktisk potensial.

Presis prospektering

Når strategien er satt, går vi manuelt gjennom databaser, bedriftsregistre og LinkedIn for å finne riktige kontaktpersoner – reelle beslutningstakere, ikke tilfeldige mellomledd. Alle leads blir kvalifisert før de legges inn i CRM-systemet vårt, slik at vi kun bruker tid på prospekter med faktisk potensial.

Presis prospektering

Når strategien er satt, går vi manuelt gjennom databaser, bedriftsregistre og LinkedIn for å finne riktige kontaktpersoner – reelle beslutningstakere, ikke tilfeldige mellomledd. Alle leads blir kvalifisert før de legges inn i CRM-systemet vårt, slik at vi kun bruker tid på prospekter med faktisk potensial.

Målrettet outreach og booking

Deretter tar vi direkte kontakt – via telefon og e-post – med en tilpasset pitch for hver kundegruppe. Vi snakker aldri “generelt”, men formidler verdien slik at den treffer akkurat deres behov. Hvert møte som bookes skal være relevant, kvalifisert og kommersielt interessant for deg. Derfor fokuserer vi på færre samtaler – men langt høyere treffprosent.

Målrettet outreach og booking

Deretter tar vi direkte kontakt – via telefon og e-post – med en tilpasset pitch for hver kundegruppe. Vi snakker aldri “generelt”, men formidler verdien slik at den treffer akkurat deres behov. Hvert møte som bookes skal være relevant, kvalifisert og kommersielt interessant for deg. Derfor fokuserer vi på færre samtaler – men langt høyere treffprosent.

Målrettet outreach og booking

Deretter tar vi direkte kontakt – via telefon og e-post – med en tilpasset pitch for hver kundegruppe. Vi snakker aldri “generelt”, men formidler verdien slik at den treffer akkurat deres behov. Hvert møte som bookes skal være relevant, kvalifisert og kommersielt interessant for deg. Derfor fokuserer vi på færre samtaler – men langt høyere treffprosent.

Få et tilbud